حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در جشنواره شیران علوی 

حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در جشنواره شیران علوی 

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
صبح امروز ۱۶ بهمن هم زمان با ایام الله دهه فجر مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در محل برگزاری جشنواره شیران علوی حضور یافته و از روند اجرای این جشنواره که در شهر جیرفت در حال برگزاری است، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۱۶ بهمن هم زمان با ایام الله دهه فجر مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در محل برگزاری جشنواره شیران علوی حضور یافته و از روند اجرای این جشنواره که در شهر جیرفت در حال برگزاری است، بازدید کرد.


«مجید خوبی زاده» در این بازدید ضمن تبریک دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س)، گفت: یکی از راه های جذب نوجوانان و جوانان به مساجد انجام فعالیت های ورزشی است و با انجام این نوع فعالیت ها می توان به مساجد رونق بخشید.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان مساجد را پایگاهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی قلمداد کرد و افزود: از آنجایی که ورزش جذابیت خاصی برای قشر نوجوان و جوان دارد بنابراین می توان از این طریق زمینه حضور فعال نوجوانان و جوانان را به مساجد فراهم کرد.


وی خاطرنشان کرد: پرورش روح و جسم نوجوانان و جوانان در محیط معنوی مساجد، موجب تربیت انسان هایی مومن و متعهد با جسم و ذهنی سالم می شود.


خوبی زاده ابراز کرد: جشنواره شیران علوی که امروز شاهد اولین روز از اجرای بخش رقابتی آن هستیم فرصتی است تا بچه های مسجدی در محیطی صمیمی میزان توانایی خود را محک زده به رقابتی سالم بپردازند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان مساجد ابراز کرد: برگزاری این جشنواره ورزشی به کشف استعدادهای برتر ورزشی کمک کرده و می توان تیم های ورزشی قوی متشکل از بچه های مسجدی در سطح جنوب کرمان راه اندازی کرد.


وی در خاتمه ضمن تشکر از کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در اجرای جشنواره شیران علوی، عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت یکی از کانون های برتر جنوب کرمان است که در اولین رویداد ملی فهما حائز رتبه شد و برای این کانون آرزوی موفقیت داریم.

پایان پیام/ 586